dosfaantosplus.reismee.nl

Terug thuis en GESLAAGD!

De terugvlucht ging voorspoedig, eerst korte vlucht van Denpasar naar Singapore, daar ff allemaal eruit, alle handbagage mee eruit, bij de gate ernaast opnieuw door de metaal check, riem uit, bergschoenen uit, flesje water inleveren en half uurke later weer boarden haha.

Tijdens deze korte stopover, stond een paar meter van ons vandaan de mannelijke helft van een russisch stelletje zich nogal druk te maken over iets en hij liep een paar keer naar een beveiliger met zijn boarding pass om iets te vragen maar hij kreeg niet het antwoord dat hij wilde want hij bleef maar driftig stampvoeten, zijn vriendin probeerde hem wat te kalmeren maar dat lukte niet echt. Ik zei tegen Peter dat ik hoopte dat hij zich koest zou houden tijdens de vlucht, je zou er maar naast zitten!

Terug op onze stoelen in rij 38 was de stoel naast mij leeg, er lag alwel een tablet dus helaas geen vrije stoel naast ons, nee, naast mij plofte even later die driftige rus neer en zijn vriendin zat aan de andere kant van het gangpad, chips heb ik weer!

Maar hij heeft zich redelijk rustig gedragen tijdens de vlucht dus dat viel gelukkig mee.

Half 8 geland gisterenochtend op Schiphol, flink eind lopen van gate E22 naar de bagageband, de rugzakken waren er heel snel, fleece vest eruit want het is hier een stuk kouder, meteen de pendelbus van onze parking gebeld. Busje komt zo! En dat klopte ook, want om 9 uur stapten we in de auto en om 10 uur waren we thuis.

Om Tjitte te verrassen stonden we 12.15 uur bij zijn school te wachten, hij was dolblij om zijn zus weer te zien, hij had haar wel gemist.

Vandaag, woensdag de 14e, een hele spannende dag voor Pollewopke (en voor ons) en om 5 uur kwam dan eindelijk het telefoontje: GESLAAGD!!! De vlag mag uit en we zijn allemaal supertrots op Pollewopke. Ook Freek is geslaagd voor VWO dus die feliciteren we ook bij deze!

Dit is meteen het einde van ons reisverslag, bedankt voor het met ons mee reizen en jullie leuke reacties en nieuwtjes, daar kijken we altijd naar uit.

Lieve groetjes van Pollewopkeq, Peter en Yvonne

PS Vraagje aan Wout, wij zijn benieuwd, mag bij Devi de vlag ook uit, is hij geslaagd?

Wout

Goeie mogguhhhhhhhhhhh allemaal

Deef is ook geslaagd Yvon. Geen onvoldoende's. Super blij ( wij allemaal ) .

Groetjes van ons , en dank voor je leuke verhaaltjes