dosfaantosplus.reismee.nl

Blue Lagoon en bat cave tempel

Vannacht heeft het behoorlijk geregend en het regent nog steeds als we opstaan, is niet erg voor een reisdag maar we willen snorkelen onderweg, hopelijk schijnt de zon aan de oostkust. Aapjes kijken onder het ontbijt blijft leuk, jammer dat we verder gaan, dit was een heerlijke plek.

Arga haalt ons op en we moeten nog langs het kantoor want zijn maat heeft vanmorgen nog ff snel een katapult gemaakt voor Peter (had hij gister om gevraagd) van guavehout. Das een superleuke verrassing, zo'n souvenir is niet te koop!

Dus wij op pad naar de Blue Lagoon, nog verbaasd over het drukke verkeer (blijkt de school net uit te zijn) toch wel een leuk gezicht kinderen in school kleding. Gevraagd aan Arga waarom dat nog is, kon hij niet goed uitleggen maar hij zei wel dat dan iedereen gelijk is! (No competition).

Aangekomen in de Blue Lagoon had Pollewop gelijk 5 vrienden, muggen wel te verstaan (heerlijk zo'n wit hapje).

Snorkelspullen geregeld en het water in, iets minder koraal, vissen waren iets groter dan in Lovina, flinke golfslag.

Na een uurtje snorkelen vonden we het wel best, tis lastig om met de zwemvliezen door de golfslag terug op het strand te komen, afdrogen en omkleden onder het genot van een cappucino (uit n zakje????) gingen we weer verder. Intussen werd het in dit stadje steeds drukker met vrachtwagens die met de pont mee wilden, we rijden het stadje uit langs een zeer lange rij, nou de laatste moet nog een pontje wachten.

Toch nog even de batcave tempel bezocht en toen op naar Kuta.

Pfff tis best westers, na aanschuiven werden we afgezet! zo dicht mogelijk bij ons hotel.

Afscheid nemen van onze geweldige chauffeur Arga en op zoek naar het volgende avontuur.

Carla

Hoi y.p.s.ik vind dat jullie een mooie reis maken.

Carla

Hoi y.p s. Ik vind dat jullie een hele mooie reis maken en leuke dingen doen het is voor stacy een mooie ervaring gelukkig dat p weer is opgeknapt geniet nog van de laatste paar dagen gr van ons en van pa en ma gr carla