dosfaantosplus.reismee.nl

Jarig op Bali

Jullie allemaal bedankt voor jullie felicitaties, heel leuk dat jullie aan mijn verjaardag gedacht hebben! Carla (mede namens pa en ma) was de 1e net iets over 6 u Bali-tijd. Natuurlijk ook bedankt voor al jullie reacties, superleuk dat jullie een beetje meereizen.

Je zal maar jarig zijn op Bali, das toch wel bijzonder!

De avond ervoor en nacht flink gespookt omdat Peter buikgriep had en met enige regelmaat zijn bed uit moest. Vandaag heeft hij dan ook tot begin van de middag bijgeslapen en gelukkig bleef er toen wat in. Dus maar geen excursie vandaag, beetje in de buurt van de zieke blijven.

Stacy en ik zijn samen een taartje gaan eten, heel lekker en Stacy trakteerde. Verder hebben wij vrouwen de was gedaan, het was tenslotte maandag, dat wil zeggen, vanochtend de was naar de laundry gebracht en vanavond weer opgehaald, hihi.

Rond het middaguur als de dames in het zwembad liggen, komen de apen in de tuin, Stacy vindt het geweldig en wil er wel een mee naar huis. Het personeel jaagt ze terug naar Monkey Forrest, wat hier vlakbij is. Wel apart dat de apen zo dichtbij leven, ze lopen 's middags hier ook gewoon in de straat.

In de middag knapt Peter wat op en hij heeft vanavond een noodle soepje gegeten. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter en kunnen we weer op pad.

Inge

Yvonne van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Ja super speciaal om je verjaardag op Bali te vieren en er zijn zeker lekkere taartjes op Bali te koop.Voor Balinezen zijn die duur ,maar wij vinden dat een "normale" prijs. Fijn dat het met Peter beter gaat. Ziek zijn is al niet leuk, maar in het buitenland en op vakantie is het een ramp.

Pa, Ma,

Als nog gefeliciteerd en 'n dikke kus van ons allebei. Fijn te lezen dat het met Peter wat beter gaat.
Ook heel fijn dat Stacy het naar haar zin heeft. Jullie reizen wat af daar in de binnenlanden van Bali,maar dan zie je tenminste het meest.en maak je ook het meeste mee. Wij lezen en leven met jullie mee.Yvonne nog 'n fijne dag en 'n dikke kus van ons 2,Peter beterschap,en Stacy geniet van al
wat Bali te bieden heeft. De allerbeste groeten van ons 2. P,M.

Nicole, Linda, Dean & Bowi

Hee jullie! Allereerst, Yvonne nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vorig jaar al een hele speciale verjaardag;) en nu weer! Klinkt heerlijk daar hoor. Leuk om jullie avonturen zo te kunnen volgen. Lekker door gaan met genieten!
Groetjes & liefs