dosfaantosplus.reismee.nl

Dag 2 Sanur

Nou dag twee was niet zo spannend hoor.

Yvonne niet geslapen(jetlag) Stacy slecht geslapen(jetlag) Peter wel (alcohol )(waarschijnlijk).

Na een simpel ontbijt fiets gehuurd en de strandijn afgefietst!

Nou dat word ook steeds meer een decadent gebeuren, het ene resort is nog luxer dan het ander (vraag me af wanneer het bordje komt niet voederen).

Daarna maar een bedje gehuurd en nog een paar uurtjes zonnen op een plaats waar het nog normaal lijkt.

Het avond eten was in een tentje Downtown genaamd, wat gerechtjes uitgezocht, gelachen met de ober blijkt dat ie alzheimer had want als eerste kwam het hoofdgerecht.

Toch maar gevraagd hoe het zat met het voorgerecht? oeps vergeten(alzheimer dus),

Maar we konden kiezen annuleren of toch laten komen.

Laten komen dus dan maar: diner andersom (ingewijden weten waarom).

Als excuus een schaaltje fruit tussendoor (wat worden wij voor de gek gehouden qua smaak, fruit is echt lekker hier).

Dus het voorgerecht als laatse (garlic bread en bruschetta) bestel ik in mijn onschuld een glas balinese rode wijn, blijkt dat de politie een inval had gedaan en dat de vergunning niet in orde was.

Balinese rode wijn weg, tja doe dan maar wijn uit australie'?? die was er wel (snappen jullie het nog in het land zonder regels).

Al met al heerlijk gegeten en morgen op weg naar Lovina

Tot morgen.

Grtjsp&y&pollewopc