dosfaantosplus.reismee.nl

In Sanur

Na een druk sportief weekend (tjitte kampioen zaterdag) (zondag voetbaltournooi)kregen we op schiphol mee dat nac promoveert en Tom dumoulin wint de giro .En dan moet het feest nog beginnen.Het verhaal dosfaantosplus zijn dus wij (Peter Yvonne en stacy) laatste word pollewop genoemd. Na een lange reisdag(24 uur) zijn we dan via singapur op Bali belandt pff best wel warm hier. Na het gewone gekeuvel met de chaffeur blijkt onze app eigenaar nederlands te zijn.lekker lang geslapen en op naar het ontbijt even zoeken en onze keus viel op cafe smo'rgas Peter had een engels ontbijt de rest n beschaafd eitje. Daarna paar uurtjes strand en nu n koud bierje in motercafe Clubhouse. Even rustig aan doen voor we iets gan ondernemen. Tot de volgende keer .grtjs P,Yen Pollewop. ????

Tjitt

Lekker ontbijt hoor.
Bij ons is het ook warm en de sleutel is gevionden

Grt tjitte????????????

Inge

Ja erg warm daar. Je gaat er voor de lol niet zonnebaden, tenzij het zwembad heel dichtbij is.!!

ruud

Lekker die warmte het is effe wennen. Genieten is begonnen! Grtjs

Diana Blankers

Hoi P, Y en Pollewop, Jullie foto's stralen een heerlijke relaxte vakantiesfeer uit.
Geniet lekker volop!
Groetjes

Pa. Ma.

Heb even tijd om te mailen. Fijn dat alles goed gaat en jullie het zo naar je zin hebben.Leuke foto's,we kijken uit naar meer.We hopen dat je aan dat benauwde wat kunt wennen. Gister was voor ons toch wel 'n geslaagde dag ( Langendijk en Betsie en Marinus). Wij wensen jullie 3 nog veel plezier en leuke dagen . Grt.n Pa Ma.